McDelivery i Enköping

01-18-2022

McDonald´s lanserar McDelivery i Enköping och erbjuder hemkörning av din favoritburgare tillsammans med partnern Foodora. Från och med den 18 januari kan Enköpingsborna få goda hamburgare levererade hela vägen hem till dörren.

Burgare från McDonald’s är ett populärt val för hemleverans runt om i landet. McDonald´s fortsätter arbetet med att förenkla gästupplevelsen och McDonald’s meny tillgängliggörs nu för ännu fler gäster genom lanseringen av McDelivery och hemleveranser från restaurangen i Enköping.

- För oss är viktigt att möta våra gästers behov och ge våra kunder bästa möjliga service. McDelivery är en del av vårt arbete med att göra McDonald’s tillgängligt för ännu fler. Att inte kunna ta sig till restaurangen ska inte vara ett hinder för att ta del av vårt erbjudande. Vi är glada att nu kunna ge våra gäster en ännu mer flexibel restaurangupplevelse i Enköping, säger Anette Hoffman, franchisetagare McDonald´s Enköping

Beställningar görs enkelt i Foodoras app, där man får en överblick av restaurangens olika erbjudanden och följer leveransen direkt i sin mobil. Genom hemleveranser kan fler avnjuta McDonald’s breda meny bestående av burgare, sallader, vegetariska alternativ, tillbehör och efterrätter.

- Nu blir det enklare för fler gäster att ta del av vår goda mat där det passar dem. Med McDelivery kan vi fortsätta att finnas nära till hands och erbjuda god och fräsch mat till våra gäster på deras villkor, avslutar Anette.

McDelivery finns idag på över 100 restauranger, ett resultat av en snabb expansion som tog fart 2018. Från och med den 18 januari finns McDelivery tillgängligt i Enköping.

File Type: application/pdf

Beställ McDelivery via våra McDelivery-partners

Välj en leveranspartner för att fortsätta
Du lämnar nu McDonalds.se
Du lämnar nu McDonald's Sveriges webbsida för en en webbplats som kontrolleras av tredje part. Sidan tillhör inte McDonald's Sverige. Innehåll, uttalanden eller åsikter på den sidan ansvarar inte McDonald's Sverige för.